شبكه ای مستقل و امن از اینترنت در خدمت برگزاری انتخابات است
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، رضا تقی پور در پایان جلسه امروز (چهارشنبه) هیات دولت در جمع خبرنگاران اطمینان داد كه مشكلات امنیتی متوجه این شبكه مستقل نخواهد بود.

وی خاطرنشان كرد: ویژگی خاص انتخابات دوره نهم مجلس این است كه بسیاری از فرآیندها به صورت برخط و در لحظه برنامه ریزی شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تمام پنج هزار شعبه ای كه در كشور برای انتخابات آماده شده است، به شعبه مركزی اتصال دارند.

تقی پور افزود: یكی از مزیت های اولیه این اتصال برخط این است كه كسی كه با كارت ملی مراجعه می كند از روی شماره ملی همان جا احراز هویت می شود و از طریق برخط شناسایی و آن شبكه صحت هویت وی را از روی بانك اطلاعات مركزی تأیید می كند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به سوالی درباره تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس از طریق پیامك گفت: به هر صورت، بحث اطلاع رسانی از طریق شبكه موبایل و سیار امروزه جایگاه ویژه ای دارد و اكنون باید بیشتر از مردم سؤال شود كه اطلاع رسانی در این زمینه چگونه بوده است.

وی ادامه داد: تا آنجا كه من اطلاع دارم حجم اطلاع رسانی از این محیط بسیار بالا است چون كم هزینه و آسان است و در مجموع، خوب بوده است.

وی افزود: البته به دلیل برخی شكایت هایی كه در گذشته از پیامك های ناخواسته بوده، طی هفته های گذشته به همه اعلام كردیم كه از ارسال آنها برای كسانی كه علاقه ای به این پیامك ها ندارند خودداری شود اما تعداد زیادی از مردم ابراز علاقه كردند كه این پیامك ها را دریافت كنند، به همین دلیل از طریق خود مردم شبكه اطلاع رسانی در خدمت انتخابات بوده و هست.

سیام**





:: برچسب‌ها: ژاپن , ظروف چینی , هالووین ,
:: بازدید از این مطلب : 425
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: